Hårt

I går blev jag väckt av att jag fick ett sms av banken (?)..glöm inte mötet i morgon klockan tio..hm banken och jag är typ bundisar nu...

I dag blev jag väckt 06.37 av att de ringer från jobbet och frågar om jag kan jobba i kväll (!) 16.30-21.30 Jaa nej men det är ingen fara, ring och väck mig bara, gör det..suck. Är redan småirriterad på dem för att de totalt verkar ha ignorerat mina önskningar om vilka datum jag ville jobba över jul/ nyår. Nu får jag bara frånvarotiderna igen vilket betyder,  Ingen planering alls.
Det värsta är att jag har fått ont i halsen igen med.

Marlen på Mirakel har lagat mitt hår i dag. Det känns bra. Nu är inte topparna torra och spretiga som på en sminkborste längre =) 




_________________
Känner mig inte alls särskillt frisk, helt hängig och halsen gör verkligen ont. Dumt att jobba om man inte mår bra..både för sin egen- och vårdtagarnas skull..inte så kul att smitta ner dem så här lagom till jul kanske...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback