Mellandagarna

Mellandagsrean är här och sara kan bara köpa grejor som inte är reavaror..bara så typiskt mig.
Köpte två par örhängen, snoddar, ett par urgulliga tofflor och stans snyggast ankelboots=) 
Plus att jag har beställt varor från HM som kommer gå på en del..jag är snart en ynka fattiglapp..
I morgon blir det förhoppningsvis Linköping, mamma, Andres, Sandra, Hanna och jag. Då kanske det blir lite mer shopping...så jag blir en ännu fattigare fattiglapp =)

Kollade upp bussar och busstider till skolan i dag och kom fram till att det kommer ta mig nästan två timmar från det att jag går hemifrån och tills det att jag är framme i skolan.. Allt på grund av att det är svårt att matcha in bussen här ifrån med lokalbussen i Linköping..Mamma och jag ska därför också kolla lite hur långt det egentligen är mellan resecentrum och skolan.  Jag har varit där en gång i ofs men det var på intervjuvdagen och då var jag helt uppe i all nervositet såjag inte kunde tänka på något annat..
Men det kanske är så att man kan gå från resecentrum..då skulle jag kunna åka typ en halvtimme senare och det skulle ju vara perfa.

________________

154819-4 
Jag och min sis på promenix i julaftonsvädret.


                                          
154819-5
 Jag och min älskade Mi var lätt de coolasta tjejerna på julafton tahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback