Nyår

Sista dagen på året. Knepigt år..actually. Kan egentligen inte sätta fingret på Hur det har varit.

Januari & februari: Praktik på 57:an. Helt Okej. Tiden där fick verkligen mig att tänka på något annat och mitt humör steg verkligen flera grader upp. Emma och jag började dansa salsa. Jag lämnade blondheten.
Mars, April & maj: Komvuxstart..i brist på annat. Mina tjejer och jag åkte till stockholm och shoppade loss i början på april, sen hämtade vi vår emmeli på skavsta. Glädjetårar. Estland.
Juni, Juli & Augusti: Emmeli kom hem påriktigt från Scottland=) Louise kom hem från USA efter ett år=) Lars Winnerbäck. Sommarjobb på 57:an. Bästa Jobbsommaren. Bästa jobbarkompisarna. Medevi. Idén om att söka frisör akademin poppade upp. Elin och jag bokade biljetter till Thailand. Emma och Yunus var hemma.
September & oktober: Komvuxstart igen i brist på annat. Fick jobb på bemanningsenheten äldreomsorg som timvikarie. Tacksamt. Kräftskiva. Sökte svenska frisör akademin på vinns eller förlust och KOM TILL MIN STORA LYCKA IN! =D
November & December: Thailand. Oförglömligt. Härligt och väldans varmt. =) Brunbrännd. Julhelg hemma med mina fina.
_______________________
Maten är inhandlad.
I kväll blir det trerätters hemma hos mig. Sen Harrys, efter tolvslaget då vi får komma in :)
_______________________
Du är fin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback