Årets hitills varmaste dag

Det har varit så fiiint väder ute i dag, varmt och soligt. Humöret stiger lika fort som graderna på termometern:)
I morgon är det dags för min första dag på Carinas, hoppas det blir bra. Är lite smånervös nu men det släpper väl så småningom. Kanske att Emma kan komma och bleka slingor, vore kul, då får jag något att göra plus att det alltid är skönt med kunder som man känner.

När morgondagen är över nalkas det dessutom långhelg=)
Lördag: Linköping med em&em, shopping och festis på kvällen=)
Söndag: Träna på Elins baluppsättning (om hon går med på min förändring av schemat?) och klippa emma.
Måndag: Valborgsfest hos Elsa=)
Tisdag: Oklart för tillfället men antagligen lugnt.

Jag ser fram emot helgen jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback