Egenvård

I morgon är det dags för egenvåd i skolan. Det betyder att vi har en heldag till att göra varandra fina i håret, klippa, färga o så. Det ska bli kul:) Sofie och jag ska vara en grupp har vi bestämt eftersom vi typ aldrig får vara i samma grupp annars.
Jag ska först göra en avrensning med effasor som tar bort så mycket som möjligt av alla olika konspigment som sitter i håret efter ett otal färgningar. Efter det vill jag lägga i en 5,25 tror jag. En brunfärg som är liknande den jag har nu fast som färg, inte lättfärg. Sen tror jag att jag ska bleka upp några nya slingor, kanske i luggen och bak på den vänstrasidan..är lite osäker på det just nu så jag  får se hur det känns i morgon. Sen ska Sofie få klippa mig lite med om vi hinner,skulle absolut behöva klippas nu för mitt hår är för långt och behöver verkligen urtunnas..
Vad Sofie har tänkt sig att jag ska göra med hennes håsvall återstå att se tills i morgon..hittills har hon ju bara ångrat sig tretio gånger eller nåt, hon kommer säkert med någon nytt i morgon. Men som det verkar nu blir det slingor i utväxten och triangelslingor i en annan blond på tre ställen.
Mm jaa kort kommer säkert någon dag..

Kika gärna in på min bilddagbok. Där finns bilder från helgens bravader.
Sarastahlnacke.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback