Första april

En galen kväll i går. Spillda drinkar och en utslängd Lindastackare. Jag var inte nådig mot vakterna efter det sen.. men va fan jag ångrar inget. Alvarligt talat.

I dag har jag Louise och Emma tagit en låååångpromenad i vårvädret. Sen gick vi hem till Emma och åt lite och såg på en film. Det var mysigt minnsann.

I morgon är det skola igen, jag har inte lyxen att ha påsklov som de flesta andra har. Men eftersom jag inte varit inställd på att ha det så gör det mig inte så mycket. Den här veckan kan nog bli bra. Första kundpasset på tisdag och min mamma ska göra något historiskt och bli min första betalande kund :)
  Till helgen kommer typ halva släkten hit. Till och med Sofia =)  Det ska bli kul. 
Samtidigt öppnar Hugo terassen..Linda lämnade ut VIP- inbjudningar till oss i går. Gratis mat och dryck och såna lyxgrejer=) Men nu är jag något delad, vill både gå dit och stanna hemma..hm.
 
 
------------------------
Grattis till Johan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback