Nagelklippning på fredagar ska tydligen vara ett dåligt omen..

Det är så konstigt, bara för att man vet att det är en fyradagars vecka så blir man tusen gånger tröttare än om det vore en femdagars vecka.
Förklara det om ni kan.

I går hade jag mitt första riktiga kundpass med en betalande kund (hehe min mamma). Det var kul, men svårt och jag var nervös trots att jag kände min kund väl. Kommer skaka nästa gång jag har kund för det lär ju inte vara någon som jag känner =/ Mammas hår blev bra i alla fall, hon är nöjd och jag med. Jag fick till och med 50 kronor i dricks hoho=P
Dessutom hade jag min första receptionstid vilket också var nervöst till en början. Satt mellan 13.30-14.30 och fick prata med tre telefonkunder under den tiden:) Rätt bra med tanke på tiden och att det faktiskt inte ringde någon på två timmar efter mitt sista samtal.


Nytt folk var på intervjuv till skolan i dag.
Dem såg rädda ut. Jag såg cool ut.

----------------------------------------
Jag vill ha ledigt och sovmorgon.
Lite mys skulle inte sitta helt fel det heller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback