Någon åt upp mitt påskägg..så jag fick inget.

Vi hade klipptekniksprov i dag, ett skriftligt inte praktiskt.
Inget hade gått min väg med pluggandet, datorn krånglade, skrivaren krånglade, mailen krånglade, mitt humör krånglade, allt krånglade. Så jag kom till skolan nervös eftersom jag typ inte kunde nåt. Hade en liten förhoppning om att det skulle vara en grupptenta eftersom jag på ryktesvägar hört talas om att det kunde vara det. Och tur hade jag för grupptenta blev det, blev indelade två och två och fick gemensamt svara på provets 12 frågor... Det tog fan från elva till halv fyra..minus en timma då vi hade lunch. Mycket att skriva och massa ord som förvirrar. En grupp lyckades bli klara på en timma...kan ju redan nu ta och gratulera er till IG´t. Skrytsamhet är inget för mig och jag blir inte imponerad av hur jävla snabbt du kan skriva som du själv så drygt påpeka.
Nu är jag svintrött. Tänk tentaveckan..kul. En tenta varje dag och då ingen grupptenta utan enskild så klart. Plus att det är praktiska prov på salongen med..Nervöst! Jag kommer vara helt slut efter vecka 21.

Inan tentan hann vi med att klippa ett skägg på en gullig gubbe, haha fjorton tjejer klippte en sida tomteskägg. läraren klippte andra. Ha komiskt.

I dag har Dorran ringt mig med och pratat in ett glatt meddelande på min mobil. Sommarn är uppbokad på jobb:) Ska ringa upp henne i morgon för att få reda på vilka jag ska gå för och hur många procent och så. Hoppas på både mycket och lite..skulle vilja ha 100 % första perioden och 70% andra. Det skulle vara perfektamente.
Eller ja..perfektamente för min plånbok skulle vara att jag får heltid båda perioderna men för mig själv skulle det andra alternativet smaka bättre:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback