Vilken kväll

Verkligen en toppenlyckad kväll i går. Hade svinkul,
längesen det jag hade det så kul ute faktiskt=D
Rydell & Quick alltså=D
Allt kändes nästan perfekt. Jamina saknades dock ..
Bilder kommer inom kort på sarastahlnacke.bilddagboken.se
Hm synd att jag inte tog med kameran in på harrys..det hade ju varit en syn:)

Det blev inte så mycket shoppning i Linköping i går tyvärr.
Jäkla typiskt när man faktiskt har pengar men men.
Förhoppninsvis kommer kanske pengarna gå till något ännu
bättre nu då, får se. Kom i alla fall hem med en ny parfym och
ett linne, inte helt fel faktiskt.

Nu ska jag duscha sen blir det träna baluppsättning med Elin
sen klippa Emma och Jeanette.

Grymt skönt med långhelg kan jag lova.

--------------------------------------
Så här fin kommer elin vara på balen:)


Så här blev Jeanetts och Emmas hår efter klippningen:)
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback