Aqua tini.Baccardi Lemon.Sourshot.Passoa.

I går var en helcrazy night. Startade hos Hanna där spriten minst sagt flödade. Emma och jag som alltid säger vi två ska inte dricka starksprit för vi blir pissfulla varje gång, drack starksprit och blev pissfulla.
Förfesten var skitkul och Harrys var helt okej men har varit roligare. Kvällen slutade med att jag ensam gick hem och kom vid den låsta ytterdörren fram till att jag tappat bort mina nycklar. Fick panik och började tänka på vad Dorran skulle säga på tisdag när jag släpper bomben att jag tappat jobbnycklarna(!). Ringde Andres fyra gånger utan svar, femte gången jag ringde svarade människan och kom ner och öppnade dörren åt mig. Då medelade jag olykligt att jag tappat hela min nyckelknippa. Han gick typ i sömnen och brydde sig så där lagom mycket om mig. Jag var tvungen att skicka ett desperat mess till Emma som jag trodde skulle skicka ett lugnande mess tillbaks med inte det inte. I stället fick jag själv försöka lugna mig och planerade upp diverse polisanmälningar och letande som skulle ske under morgondagen. När det plötsligt slog mig att gå ut och kolla på bänken i hallen. Ja där låg ju nyklarna. Smartybarty sara hade inte ens haft med sig dem ut. Tack o lov.

Idag har det tagits mycket lugnt. Filmtittande och mat i hamnen räckte gott och väl.
Jag har också nu till Emmas stora lycka skaffat en facebook. Fattar inte så mycket men ska nog få till det där till slut.

Nu ska jag sova för jag är sjukligt trött.
Jag saknar min gullis och vill bara ha ditt sällskap nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback