Hej jag är svarthårig..

Uhu jag har färgat håret..alldeles för mörkt. Måste göra något för att få det ljusare, funderar på att ösa in håret med inpackning, det brukar göra så färgen släpper lite. Eller så ska jag gnugga jättelänge med mitt volymschampo det får också färgen att släppa en aning..usch.
Fan jag visste att det skulle bli något fel. Jag blir nästan aldrig nöjd när jag går till frisören. Det är nog därför jag ska bli frisör själv..för att få folk nöjda.
Aja frisyren blev ju i alla fall bra, känns skönt att bli av med allt det långa, gamla och slitna håret. O nu har jag typ samma frilla som Ashely simpson:)

Förut var jag inne och frågade efter min mobil som varit på reparation i över två veckor nu. Och fick ett glatt besked, jag ska få en ny! Tjoho=) Synd bara att alla mina bilder kommer försvinna i den vevan..och alla fina sms.


I dag fyller my twin! Grattis älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback