Jag känner mig en sådär 100 år. Så trött är jag.

I går bjöd Jamina och Mattias på inflyttnings/förlovningsfest. Det var trevlans trevlans och det blev en lång natt.
Förfest, utgång, efterfest. Eller ja efterfesten joinade inte jag så länge eftersom min trötthet totalt tog övertaget om mig. Istället gick jag och la mig brevid en extremt huttrande Jamina och vi låg och prata ett bra tag om allt o ingenting. Somnade runt halv fyra och vaknade elva. Då var det bara till att dra på sig kläderna och åka hem. Och sova lite mer.
Nu känner jag mig halvdöd återigen och funderar starkt på att gå och lägga mig igen. Bättre att sova ut i dag än att vara hysteriskt trött resten av veckan.
Om jag bara kunde få lite styrka tillbaks.

I fredags var sista dagen på jobbet. En tant fyllde 99 år och vi sjöng för henne, allihop, personal och boende.
Det var det sötaste jag sett på hela den här jobbsommaren.




Kom hit och mys med mig då.
-----------------------


Fy för trötthet, söndagsångest och nedstämdhet.
Tyvärr ett allt för ofta förekommande inslag i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback