Lucky me..

I går hade jag en olycksdrabbad dag. Det hela började redan halv sju på morgonen då jag helt missförstod min egen armstyrka och smällde till ett glas som gick i tusen bitar..i diskmaskinen. Åkte till jobbet där förmiddagen rullade på rätt bra. Men direkt efter middagen vände det, jag fick huvudvärk och Lovisa och jag hittade en liten tant liggandes på golvet och skrika på hjälp..Stackarn. Eftermiddagen gick och jag slutde jobbet, åkte hem och fixade mig lite och åkete vidare hem till Emma.  Efter ett tag kom emma ut med min sko..då har Tosca (hunden) ätit up halva min vita toffel..jaha..eh. Kvällen gick och jag cyklde hem med min halvätna sko. La mig i sängen och läste ett tag. Det sista jag gjorde var att  ta tag i min mobil för att skicka ett medelande. Jaha då har plötsligt mobiljäveln gått sönder också. Ah. Kul när man inte ens har rört den. Precis samma fel som det var på den förra året också. Suck.
Hoppas att den här dagen blir lite tursammare.

Jobb från 14.30 - 21.30 och jag känner mig så pepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback