Proppmätt

är verkligen ordet. Har just intagit alldeles för mycket av Harrys grillbuffé, därav den gravida magen som sitter väldigt fast på mig. Var där med tjejorna, en perfekt avslutning på min tredagars ledighet och på en underbar sommardag :) Jag och Elin , hennes vän Marie och Maries dotter Tilda var där och glassade. Även Jamina dök upp i solskenet den sista timmen. Trevlans var det, varmt och soligt, så där som det ska vara på sommaren. Mitt humör toppas direkt när det är så här fint. Jag är verkligen beroende av vädret.
Har dessutom tagit mitt års första dopp (!) hoho redan.. Jag är en badkruka jag vet, men i dag tvingade jag mig i vattnet ett flertal gånger, det är nästan så jag blir stolt över mig själv :)

På torsdag ska vi till Liseberg! Wiieho!
Jag behöver det. Jag har inte varit utanför Motalas gränser på hela sommaren..eller jo i Linköping har jag varit några gånger men det räknas inte. Där är jag ju lika mycket som jag är här i stan i vanliga fall...Det tragiska är faktiskt att  när jag börjar tänka på det så har mitt inrutade liv endast haft sin spelplan i Motala och Linköping sedan jag kom hem från Thailand. Ja med undantag från att jag varit i Tranås två gånger då.. Annars har jag inte varit utanför östergötlands gränser sedan den 17 december. Grattis Sara..vad då deppigt?
Ja jag behöver därför verkligen åka till Liseberg..!


Jag vill bara gå hem till dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback