Skönhetssömn?

Uhu vad är det med mig? Skulle verkligen gått till skolan i dag men vad händer? Jag sover som en jävla kratta. Gick och la mig tjugo över tio och somnade runt tolv. Vaknade igen när klockan var 02.11 och var precis klarvaken, låg där och vände och vred på mig tills klockan blev kvart i sex ungefär då somnade jag till men vaknade igen vid sex. Min väckarklocka skule ringt 06.15 men den stängde jag av i förtid. Inte fan orkar jag en hel skoldag från 9- 16 med två timmars natttsömn i bagaget. Nope. Nu på morgonen har jag kanske samanlagt sovit två och en halv timme till. Jaha och nu är jag hur trött som helst, känns som om jag varit vaken i flera dygn. Helt rubbat.
Typiskt med när jag i dag faktiskt mår bra.
Vad ska jag nu hitta på med hela den här dagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback