Tristess

I morgon ska jag ta och pallra min ömmande kropp till skolan. På något sätt får det bara gå, får ta med mig ipren det borde funka. Har tydligen missat en hel del viktiga och roliga grejer i dag. Klassen började med bruduppsättningar, hur man fäster slöja och krona..det jag verkligen längtat efter. Ska  ta igen det någon dag snart när jag har tid till det.

Förövrigt är jag grymt uttråkad just nu och vet inte vad jag ska göra för att stilla denna tristess.
Jag vill ha tillbaks min riktiga mobil från mobilpress eftersom dem tagit åt sig att laga den. Eller ja helst vill jag ha en ny fin men jag kanske får lugna mig några hekto med det.
 Den här sony ericson s500i skulle passa bra:
                                                                                  image58
Den är verkligen fin och jag vill ha´n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback