Av juleljus som glimmar vill jag ha mer

Skolavslutningen var galen. Vi blev onyktra halv elva på förmidagen och så fortsatte det resten av dagen. Gratis vin är farligt..vi åkte limosintaxi till stan, gick in på gina tricot, spelade bowling, åt fyllemat halv sju, shota och åkte sen hem med bussen halv nio. Helknasig dag, men en lyckad sådan.
Fick diplomet och betygen på förmidagen. Blev mest förvånad över att det i mitt kuvert låg ett intyg på att jag nu är hårolog aspirant : ) Ångrade ju först att jag ens gjorde hårologiprovet, hade inte läst på och chansa på typ alla frågor. Tydligen chansa jag rätt i alla fal l: ) Jag ska köpa en ram någondag och rama in mitt diplom, kanske ramar in aspirant intyget med, ser ju rätt fint ut : )

I morgon ska jag köpa de sista julklapparna, sent ute som vanligt. Sen blir det hem och julstäda och klä julgranen = )

Kommentarer
Postat av: emma

jag gjorde inte provet och ångra mig lite. men du kan ju inte jobba som det om du inte jobbat med hårologi i två dagar va? Då blir du hårolog va?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback