Stop it

Det är obehagligt med folk som skiver anonyma komentarer, sluta upp med det !

Min praktik är slut..I morrn börjar skolan igen och en lång och krävande tentavecka står för dörren. Inte så pepp på det..nej. Har pluggat hela dagen till tentan i morgon men vet i tusan vart det ska sluta. Tidiga mornar och pendlande känner jag inte heller direkt för. Men bara tre veckor kvar, sen jul lov eller vad man ska kalla det.

Emma, Elin och jag fick ett infall i går och gick ut. Det var roligare än förväntat. Emma och jag gjorde det mest oväntade och spelade på black jacken. Fatta ingenting men som tur var hjälpte en motspel(missbrukare)are oss, haha ja galet. En kul kväll tackar man för.

Jag saknar min gulle, som jag vill vara med mest hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Emma

hehehehe! vi vann ett par gånger i allafall. stackars kille som satsade en massa pengar på oss och så förlorade vi.. men vilken gentleman! det var en superkväll!!! (men elin the snake gick tidigt)

2007-12-03 @ 22:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback