Förändring

Innan lovet var jag något osäker på om jag skulle följa med och åka skidor i storstens höjden. Detta på grund av att det skulle vara så jäkla typiskt om jag skada mig på något sätt så att det skulle kunna gå ut över min utbildning. Och vad händer?!  I går åkte vi och jag slog så klart i min tumme när jag gjorde dagens klantigaste vurpa i backen oO. Min klipptumme dessutom. Som tur är verkar det bara vara en lättare muskelsträckning men i alla fall. Typiskt mig. Jag brukar aldrig skada mig när jag åker annars men nu..bara för att haha.

Mitt hår är nu fägat. Den gula slingan är inte längre gul utan blond som den skulle vara från början och resten av håret har fått en lite rödare ton. Fint:)


Jamina har fått jobb,  Ä N T L I G E N!
Woho!  Så rätt=)






----------------------------------------------------------------
Förövrigt kan Motstånd Motala dra åt helvete. 
 Så det är så man väcker debatt? Genom att olovligt tränga sig in och hota folk?
Att ni dessutom maskerar er eftersom ni inte vågar stå för vilka ni är eller vad ni säger är ju så föbannat moget(?)
Glöm att ni gör någon som helst skillnad.

Låt bli min pappa, han har fan inte gjort er något.
----------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback