Ge mig lovet nu

Tordag..snart helg och snart lov=) Tjoho!
Jag har klippt mig i dag, det var Jenny i andra klassen som gjorde´t och hon gjorde´t bra.
 I tisdag färgade vi slingor på varandra så nu har jag en ljus eller ja snarare gul slinga bakom luggen, typ vid örat. Nästa fredag har jag en färgtid på Mirakel, får se om jag behåller slingan då..ska färga hela håret i en jättefin brunfärg som jag hoppas att den salongen har. Jag kanske sparar slingan men bleker upp den mer, jag vill inte riktigt ha den så gul känner jag. 
Nästa vecka är det som sagt lov och det ska bli helt fantastiskt skönt. Jag är så trött nu, tror mest egentligena att det beror på att jag vet att det är lov snart och att jag får sova då. Mitt huvud verkar redan ha tagit lov så om jag inte riktigt hänger med så vet ni ju vad det beror på..oO

Förövrigt verkar det som att vi har en mytoman i klassen..
---------------------------------- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback