Give me some more

Skolan i dag var lite helvseg. Vi fortsatte med slingteknikerna..lärde oss en ny och repiterade de gamla resten av tiden. Jag bokade en tid på salongen för färg och klipp till nästa torsdag. Direkt efter att jag gjort det fick vi  reda på att nästa tisdag ska vi färga slingor på varandra...hm..
Jag och Madeleine är i samma grupp. Vi ska göra vävda slingor på varanda, fast bara på ett parti på den högra sidan.  På Madeleine ska jag sätta i en mahognyröd färg och hon ska bleka mina slingor, det blir säkert fint:) Och om det inte skulle bli det så ska jag ju ändå färga på nytt på torsdag.

Nu har jag fan varit förskyld tre veckor i sträck. Kan den aldrig ge med sig? Just nu känns det som att jag hellre blir riktigt sjuk i några dagar och att det försvinner sen än att jag måste gå runt så här i all evighet. Dessutom börjar jag bli rätt konfundersam över den här hostan jag har..fick den i Thailand som en bieffekt av en förkylning och sen dess har den suttit där och retats i halsen..jag tycker inte riktigt att det bådar gott..



------------------
Jag vill ha ett varmt täcke och ett gosigt sällskap tack.
 


Kommentarer
Postat av: Elin E

Usch, påminner om mitt slem i halsen. Har haft det sen 1:an ungefär... Vill inte släppa... :/

2007-02-06 @ 22:21:27
Postat av: emmeli

jag ar ocksa forkyld....jobbigt varre.
kolla upp din hosta!! later inte bar det dar..
puss

2007-02-07 @ 03:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback