klart

Phju arbetsmiljöarbetet skrevs klart i dag,
Äntligen, så skönt att bli av med det! 12 sidor blev det tillslut. Lärarna har sagt att 2 sidor är för lite och 22 sidor för mycket..12 är väl rätt lagom då kan jag tycka.
Skola i morgon med, känns lite knepigt nu efter lovet..Men det går nog snabbt att komma in i det igen när man väl är på plats. Dessutom blir det ju bil i morgonbitti så lite sovmorgon blir det allt :) 

Gårkvällen var skoj, aningens förstort intag av alkohol dock och idag mår jag lite som jag förtjänar antar jag.. Kvällen var något vimsig kan man lätt uttrycka det:) Men slutade på topp i alla fall:)

 

---------------------------------
Nu är väggen på mitt rum klar och jag är helnöjd. Här under ser ni resultatet.. 
                                                                                                                                                                                                                                                                                            
                                                                                                                                               
     154819-19

Smart som jag är glömde jag ju ta en förebild så att ni hade kunnat jämföra med något..hm väggen var i alla fall grönblå innan..eller ja mest grön tyckte jag

Kommentarer
Postat av: Emma

FIIIIIIIIIIIIINT!

2007-02-27 @ 08:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback