Rosa

Det här arbetsmiljöarbetet alltså..suck..om jag bara vore klar med det nu på sekunden skulle jag vara glad...
Jag borde egentligen försöka vara färdig redan i morgon eftersom vi antagligen ska åka till Pershyttan på onsdag för att åka skidor. Då kommer jag inte kunna göra något på arbetet från onsdag till fredagförmiddag då vi kommer hem. Klockan två på fredag ska jag dessutom färga håret och efter det kommer jag antagligen inte sätta mig och plugga om jag känner mig själv rätt. Sen är det bara lördag och söndag kvar..hm därför borde jag plugga som tusan nu..

Det blev Linköping idag trots tusen olika besked hit och dit om det i går. Linda, Jamina och jag som det var sagt från början. Jag hittade inga skor tyvärr, trots ihärdigt sökande. Men jag hitta i alla fall en vit
tunika-topp och ett par mörkgrå tights=) Plus att vi åt godast mat på Steves, mmm:)

Jag har övertalat mamma om att vi måste måla om fondväggen i mitt rum. Till gammelrosa istället för den där gröna som jag har nu. I helgen ska det förhoppningsvis göras. Hoho! Det kommer bli såå fint ihop med alla mina vita möbler=)






jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback