Rubrik

Roligare kvällar på Harrys har man verkligen haft...Gårdagen får ändå betyget helt okej..men hade inte varit för Jamina och alkoholen hade den lätt fått underkänt. Exposed alltså..hm det var roligare förra året när det i princip var den enda helgen man verkligen var garanterad att komma in på Harrys och ha en helkul kväll. Nu är lördagarna roligare. 
Jag längtar tills nästa helg för då är det löning:)

Frågan är vad som händer i dag. Jag borde ta tag i mig själv och göra lite nödvändiga grejer för en gång skull. Typ som att dammsuga på mitt dammiga rum och plocka in halva min garderob som ligger utslängd på soffan...Eller sätta i gång med arbetsmiljöarbetet kanske? Känner jag mig själv rätt kommer det sistnämnda inte bli gjort trots att det är det som är viktigast. Att man alltid ska skjuta på saker, hade egentligen tänkt att göra det där arbetet innan lovet för att slippa ha det hängande över mig nu..men nej.

Nu ska jag prova min nya hårprodukt från Kadus och sen ska jag ta mig en välbehövd lång dusch.

I kväll?
-------------------------------------

Blir att skjussa mamma o pappa till min faster och hennes man i kväll. Då blir jag ensam hemma efter som de andra två är på vift:)  Då tänker jag hämta jamina och hon och jag ska laga mat och se på melodifestivalen. Det blir en bra kväll det!


------------------------------------
Lite mys skulle ju inte sitta alls fel nej.


Kommentarer
Postat av: Elin E

Jag hade jättekul igår, synd att du inte hade det :(

2007-02-17 @ 14:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback