Sjuk

Vaknade upp i natt av att jag höll på att hosta upp mina egna lungor. Inte trevligt kan jag säga. Fick typ ingen luft och hävde i mig två doser astmamedecin i hopp om att det skulle hjälpa. Hostan lugnade sig något men jag fick istället hög puls och en heldarrig kropp. Inte heller så trevligt. Gick i alla fall upp tjugo i sex och tänkte gå till skolan eftersom det inte längre kändes så mycket i lungorna. Men icke. Duschade och fixade lite men fick ondare och ondare i kroppen, lungorna stack och huvudet började dunka. Nej ingen skola för min del. Tror det är influensa eller något annat obehagligt. Sofie har tydligen råkat ut för samma grej så i dag undrar nog klassen varför varken hon eller jag är på plats. 
Missar en färgdag i dag, känns kanske inte så jättefarligt kanske.. Det är värre att missa en klipptekniksdag. Får se om jag kan komma i väg i morgon,då är det permanent och vi ska köra igenom en helt ny teknik vilket inte är så bra att missa. Men får se, just nu känns det som att jag kommer få stanna hemma ett tag. 
-----------------------------------------------------------
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback