Slutkörd

Jag känner mig helt slut. I torsdags ringde jobbet så det blev inget "gå på stan`ande" i Linköping med Linda och Jamina efter skolan. Istället blev det till att åka direkt hem, slänga i sig lite mat, byta om och åka till 57:an..kom hem halv tio, skapligt slut.
Upp tjugo i sex i gårmorse med vetskapen om att jag inte kommer vara hemma föräns långt in på natten, eftersom klassfest stod på schemat för kvällen, var tugnt. Skolan till fyra och jag var såå nära på att åka hem efteråt och strunta i alltihop efter som jag absolut inte var på humör för något festande. Men jag tog mig i kragen och bestämde mig för att stanna i alla fall. Jag och Sofie hängde med Elin hem direkt efter skolan eftersom vi inte hann hem emellan. Ojojoj vilken fin lägenhet. Halv sju träffade vi de andra för ett resturangbesök och efter det gick vi hem till Elin igen. Det var rätt trevligt. Kanske inte den mest livade festen jag varit på direkt men det blir väl lätt så när man inte känner varandra så väl. Sofie och jag hade turen att bli hämtade av Sofies pojkvän vid halv ett så vi slapp åka med bussen.Pjhuu. Tror faktiskt att vi hade roligare i bilen hem än på hela festen:)

Emma fråga precis om jag hade lust att hänga med in till Ikea med henne, jamina, jaminas mamma och mattias men Linköping en dag till..nej tack.
 Usch känner dessutom att mitt humör inte alls är i topp. Blir irriterad för minsta lilla.
 Tror faktiskt att jag skulle behöva bo ensam nu, jag orkar inte med allt längre. Det är för mycket. Skulle vara enklare att bara ha sig själv, då blir jag i alla fall inte bortglömd. Men egen längenhet lär det ju inte bli det här året i alla fall..min ekonomi alltså..haha herregud jag skulle gå i  konkurs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback