Trött, tröttare, tröttast

Det var längesen jag var så här trött alltså. Mina ögonlock åker igen stup i kvarten, borde gå och lägga mig egentligen men det är för tidigt för det med..
 Skolan i dag började segt och då blev hela dagen seg. Vi fortsatte med vårt grupparbete i klippteknik genom att läsa varandras och ge skriftliga komentarer..min grupp var klar på en kvart sen satt vi bara av tiden och väntade på att de andra skulle bli klara.
 Efter rasten gick vi igenom det vi skulle klippa under eftermiddagen men då hade jag redan hunnit slöa ihop totalt så jag knappt såg vad läraren demade framför mina ögon. Jobbigt värre. Vi fick inte sätta igång med klippningen föräns efter lunch vilket var totalt ödestigert för både mig och Sofie. Vi gjorde fel hela tiden och till slut fanns det inget annat att göra än att skratta åt hela situationen och hur jävla ful den så kallade frisyren såg ut. Dessutom åkte halva peruken ner i uringningen på mig när jag klippte så jag höll på att bli tokig av allt kliande. På något vis lyckades vi i alla fall rätta till felen så den såg "normal" ut men jisses.. Kommer en kund in och vill se ut så där vet jag inte vad jag gör riktigt..


Jag är i stort behov av ett sportlov och en säng.
---------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback