Det nalkas helg minsann

Fredag = underbart :) Veckan har stuckigt i väg snabbare än kvickt. Nu är jag ordentligt trött så i kväll blir det bara till att vara hemma och ta det lugnt.
Hoppas verkligen att jag får sova ut i morgonbitti och att de inte får för sig att de vill ha mig till att jobba för någon. Det är väl egentligen nödvändigt för min ekonomi men just nu känns det inte som att jag orkar med jobbet också. Får ta mig i kragen nästa månad. 

Vi fick klippa för första gången i dag=) Tjohoo det var kul. Det gick rätt bra, vi klippte en Hel form och det var inga större svårigheter med den tekniken direkt. Jag kände mig helt rätt med saxväskan på höften och med saxen och kammen i högsta hugg:)
För jag har hittat det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback