Givande dagar

Dagarna i skolan går verkligens så snabbt. Vi hinner knappt gå på bussen på mornarna föräns vi är på väg hem med den igen. Måste tyda på att någon här tycker skolan är kul=)
   I går hade vi klippteknik- teori hela dagen och i dag har vi haft permanent och färg. Vi startade förmiddagen med shamponering och klassisk impackning. Jätteskönt och lyxigt. Hade tänkt göra en inpackning hemma i helgen men tappade helt bort den tanken när helgen väl kom, vilket kanske var bra.
På eftermiddagen färgade vi ögonfransar och bryn. Tycker att resultatet på mina fransar blev rätt lyckat. Har aldrig provat att färga ögonfransarna förut men skulle nog kunna tänka mig att göra det igen. Ögonbrynen ville varken jag eller pernilla som jag jobbade med färga så där hade vi bara i färgen några sekunder, mest för att ha testat på tekniken. Givande dag.

Några timmar nu i kväll har spenderats på Hugo med tjejerna. På fredag är det exposed och det är bara jag och Linda som ska ut, alla andra är typ hyperupptagna. Jaa så linda och jag ska ta partyt på egen hand:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback