Huvudvärk

Usch i morse blev jag inringd på jobb. Jättetacksam över att jag får jobba, verkligen. Men det finns förtillfället inte mycket som retar mig mer än att bli väckt och uppkörd på mornarna. I morse, tio över sju, skränande min hemska telefon. Yrvaket och med mycket sömndruckenröst lyckades jag få fram ett svagt jaaa jag kan ta den tiden..tio sekunder senare ångrade jag mig som alltid och lyckades få ur mig diverse fula ord.
Dagen flöt på ganska bra i alla fall, jag hade dagstugan vilket är rätt slappt + att man slipper dötid när man verkligen bara sitter och är onyttig. Tyvärr slutade hela jobbpasset med att jag drabbades av e x t r e m huvudvärk. Med nöd och näppe släpade jag mittt tungahuvud hem, tryckte i mig två ipren och gick och la mig i ett kolsvart rum. Men icke. Huvudvärken är tydligen här för att stanna. Dock aningens mildare nu, efter tre ipren.
_________
I dag kom sms:et om att mina HM-kläder har anlännt shoho! Jag ska hämta dem i morgon. Hoppas att de passar och att de är lika fina som i katalogen=) 
Min tonyandguy hårfön ska också vara på väg nu=) Ujujuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback