It´s a hard work work

Dagen har spenderats på 57:an. Bemanningsenheten hörde av sig 06.25 i morse och ville att jag skulle vakna. Tjoho, javisst sa jag och hoppade upp. Piggare än normalt.
Jobbade till 16.00, utan huvudvärk! Måste berott på att jag inte behövde stressa dit och hann äta frukost innan jag gick. Camlla jobbade dessutom i dag vilket var nice, någon i ens egen ålder som inte bara pratar småbarn och köksgardiner oO

I morgon är min sista lediga vardag innan skolan börjar. Woohoo åt att skolan börjar! Inte lika mycket woohoo åt att sovmornarnas tid är förbi.
Jag är n e r v ö s  för skolan nu, men shit vad kul det ska bli! Hoho =D

Helgen som gick var mycket bra. Harrys i lördagskväll var skoj och intaget av alkoholhaltiga drycker stort. Träffade på Lovisa där inne, så klart, vilket var riktigt kul. Saknar henne och vår galna jobbsommar rätt ofta actually.. 
Annars har helgen varit lugn och mysfaktorn har varit näst intill på topp:)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback