Lönebesked

var vad som låg i brevlådan i dag. Jag slet upp kuvertet med en gnutta hopp men icke..utbetalt 0|00 kr. Sorgligt..jag är en fattig jävel.
Dessvärre är jag ännu fattigare nu efter en tur med Sofie i Linköpings innerstad. Vi var på Montlié först, där får man bannemig akta sig så man inte plockar på sig hela butiken. Jag skötte mig rätt bra ändå och köpte bara en inpackning och en pennsel. Sofie klarade det inte fullt så bra..hennes kalas gick på en sissodär 800 spänn, uppsi. Sen vidare till H&M, där jag inhandlade ett par svarta tights, grymt sköna kan jag lova. Efter det Gina Tricot för att prova den där klänningen + en sådär tio till.  Den som jag hade tittat ut hade dock nattlinne varning över sig när man hade den på sig så den la jag åt sidan rätt snabbt. Istället hittade jag en jättefin randig som jag köpte:) Nu saknas bara ett långt halsband så har jag utgångs outfiten fixad tills lördag, wiiee:)

I morgon ska jag överbemanna mina saxar och försöka hålla mig sams med dockan, hoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback