Nyårsafton

Nyårsafton i går. Trevlans. Vi åt trerätters och det var väldigt gott. Till förätt blev det tortillas med chevreost, parmaskinka, ruccula och honung. MMM. Huvudrätten bestod av färsk pasta, sparris, stekt kyckling smaksatt med färskdragon och mozarella, och en gräddsås med parmaskinka. MMM.  Till efterrätt hade vi skivad mango och hallon i ugn toppat med smällt vitchocklad. MMM=)  Väldigt gott allting, blir hungrig bara av tanken på det..=)

     
             



Kvällen var lyckad. Vi tog oss in till torget lagom till tolvslaget där Hanna plockade fram skummpan. Vi räknade ner, för tidigt, och skålade i pappersmuggar med öra. Det var lyxigt:)  Sen vidare till Harrys. Där var garderobskillen skapligt trög och försökte lura mig på pengar. Som tur var visste jag hur mycket man betalar och vad jag hängt in..vilket grabben hade some problems med hrmf..två gånger.. Hur som helst, det blev en rätt galen danskväll. Jaminas bror joinade våra knasiga rörelser vilket  var skoj. När harrys stängde gick jag hem i sällskap av Emma. Hade fruktansvärt ont i mina fötter efter att ha dansat konstant i över en timme i mina nya högklackadeskor, men det var det värt:) Tack flickor.

             


___________________
Just hemkommen från en trevlig fika hemma hos Elsa. Det var mysigt. Elsa hade bakat goood sockerkaka med blåbär. Jag är vanligtvis måttligt förtjust i sockerkaka men den här var mmmm:)

_______________
Någon är så söt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback