Onsdag mitt i veckan

Jag är grymt trött. Men det är bara två tidiga mornar kvar innan helgen och två sovmornar! Tjoho!
Min skoldag har bestått av en och en halv timme teori och resten av tiden av klassisk permanent rullning. Det var kul och det gick faktiskt ganska bra för mig. Jag klarade det skapligt snabbt och resultatet blev ganska lyckat för att vara första gången med den tekniken. Jag har i och för sig en viss erfarenhet av rullning i och med att jag har lagt så mycket tanthår när jag har jobbat..det drog jag nog nytta av i dag. Permanent var kul, jag ser redan fram emot nästa gång=) 
Jag gjorde dock ett dåligt val i morse och tog högklackade skor..vilket så klart nu har resulterat i mycket ömma fötter.

 
     
__________________________

Vik hädan godissug.


I miss you.

Kommentarer
Postat av: emmeli

hej min van!
trevlig blogg detta ma jag saga :)
fint att se bilder pa dig ocksa...far hemlangtan.
kul att du trivs med skolan fast det visste jag ju redan att du skulle :)
och jag forvantar mig att du gor mig fin i haret nar jag kommer hem for just nu vet jag inte hur dte ser ut....
puss pa dig!

2007-01-18 @ 06:55:21
Postat av: emma

trivs du på skolan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback