Pluggpaus

Sitter här och sammanfattar sidorna i hår och kemi boken som vi egentligen ska göra på onsdag då vi har studiedag. Tänkte att det var lika bra att göra det i dag så är jag helt ledig på onsdag, underbart. Nu blev jag dock urtrött på boken så jag var bara tvungen att pausa med lite bloggskrivning.

Helgen. I fredags tog jag det verkligen hur lugnt som helst. Var bara hemma vilket nog var tur för mitt humör var verkligen inte det bästa, hur irriterad och känslig som helst för allting. Tror det mest handlade om trötthet och mitt behov av att bara få vara helt ensam ibland. Låg och kollade på let´s dance och när det var slut somna jag som en gris. Blev dock väckt ett antal gånger av mobilens smsljud..men det var det värt.
 Vaknade upp klockan fem av att jag drabbats av akut nacksvres igen. Försökte sova vidare men det gick lite sissodär. Blev självklart väckt av bemanningsenheten som ringer och vill ha mig till att jobba. Men icke, jag som knappt kunde röra huvudet i sidled skulle knappast ha klarat av att hjälpa pensionärer hela dagen. Var på stan en sväng med Jamina i stället, vi inhandlade lite smågrejs inför kvällen. Nacken blev som tur var mycket bättre efter massage, stretch och rörelse under dagen så när kvällen kom hade jag förhållandevis stor rörlighet i den igen. Förfest hemma hos Elin, skitkul. Det var längesen jag hade så roligt på en förfest faktiskt. Mycket folk och bra stämning. Sen vidare till Harrys, också väldans lyckat. Mycket onykter vimsade jag runt där :) Gick hem strax innan två med mitt bästa sällskap.
I dag, söndag, har varit extremt seg för min del. Har lite känningar av gårdagens alkoholintag. Så det går väldigt lugnt till här. Kvällen kommer förhoppningsvis spenderas framör tv:n, måste se I en annan del av köping. Missade ju det förra veckan.

Nu ska jag ta mig i kragen och skriva klart min sammanfattning av huden och kroppens funktion...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback