Seg söndag

I dag känns allt så där väldigt seeegt. Det är äckligt blåsigt regnväder ute så det känns väldigt risky att ge sig ut. Helst skulle jag legat i sängen hela dagen och myst med dig, men får väl se hur det blir med den saken..
Helgen har gått för fort tycker jag. Har inte gjort någonting vettigt som jag borde ha gjort. I morgon är det skola igen, det ska bli kul. Vi kommer börja påriktigt den här veckan:)
 Pendlingen till och från är det enda negativa. Jag har alltid haft nära till skolan, har kunnat gå eller cykla och varit framme på tio minuter. Nu är det annat och ovanan känns. Men jag tror att man vänjer sig rätt fort. Känns bara tråkigt att veta att de dagar vi slutar 16 kommer jag vara i stan först 17.30..för att inte tala om hur sent det blir de dagar vi slutar 18. Men det finns inget annat att göra än att ta det. Skolan gör faktiskt att det är värt all pendlingstid. Jag vill verkligen gå där och då krävs det lite offring för att få det att funka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback