Studiedag

I dag blir det inget Linköping för min del vilket känns helt rätt. Skönt att slippa den där vägen och allt huttrande i väntan på bussarna. Annars är det rätt trist att det inte är någon skola med jag erkänner att det är skönt att vara ledig från den med. Jag gjorde min hemuppgift i söndags, den som vi skulle göra i dag egentligen så nu är jag helt fri:) Borde i och för sig skriva över allt från min gamla loggbok till den nya men..det får bli senare i så fall. 

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag plocka i ordning lite på rummet och efter det ska jag försöka få tag på mina kära vänner och se om vi kanske kan ta oss för något. En lunch på Hugo skulle ju inte sitta helt fel?

Grammisgalan i går var inget bra, rätt pinsam faktiskt.

...och jag vill inte att Jamina ska flytta till Tranås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback