Uppdaterning

Just hemkommen från en fika på Hugo med tjejerna, nice. Harrys på lördag med samma sällskap + några till. Ska bli very nice:) Löning för tusan! Inte för att löning direkt innebär att jag har mer pengar att festa upp hehe...snarare mindre hrmf..Men inte fasen stoppar det mig, sugen som tusan är vad jag är.
  
  Idag rullade vi permanent i skolan igen. Det gick inte alls lika bra som sist dessvärre. Mitt tålamod var verkligen inte på topp..Fick ungefär tusen utbrott på den fucking dockan som inte alls verkade vilja bli permanentad. Med nöd och näppe lyckades jag rullade upp spolarna på hela huvudet och då säger Helen, vår lärare, att vi ska rulla på varandra efter lunch. Haha my god..Sofie fick bli mitt nästa offer. Som tur var så hade hon ett mer medgörligt huvud än dockan vilket ledde till ett lite bättre resultat:)  

  Nya hairstyle and beauty tidningen som jag har väntat på låg på köksbordet när jag kom hem i dag=) Härligt härligt. Frågan är bara vart det utlovade shampo- och balsam kittet håller hus någonstans..men det dyker väl förhoppningsvis upp så småningom. Nu har jag i alla fall ännu mer att göra i kväll =)..Måste plugga en del med..allt för att slippa städa mitt extremt snuskiga rum..Jag borde verkligen ha gjort en grundlig städning för länge länge sen..nu är det verkligen katastrof där inne.

  I morgon ska jag kolla upp skolans priser på färg o klipp åt Louise. Vore kul om hon kom in och gjorde det hos någon i den andra klassen som har kundpass. Sen får hon bannemig boka hos mig när jag börjar ta kunder=) 
Sofie och jag ska göra ett efterlängtat besök på Montilé i morgon med:) och på Gina tricot. Hittade en jättefin klänning där förra veckan som jag (dum som jag var) inte testade. Självklart fick ja den på hjärnan redan när jag gick därifrån och har inte kunnat släppa den sen dess. Passar den ska jag fan köpa den, kosta vad det kosta vill;)

Kommentarer
Postat av: Elin E

Haha, jag är precis tvärom: när jag ska plugga så städar jag rummet istället ;P

Jag kommer på klipp hos dig sen :D

2007-01-24 @ 21:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback