Det fladdrar till i en tyllgardin

Lediga dag, jag uppskattar verkligen dig.
Jobbet i går var liiite segt, jag såg däven ut sa Britt. Det säger det väl det mesta kanske. Kvällspersonalen var väl nästintill halvdöda men vi tog inte livet av någon i alla fall. Fast en farbror sa (när han hängde i en oroväckande ställning i liften och jag anagligen såg ut som att jag skulle svimma av ansträngningen att förflytta åbäket, liften alltså, inte farbrorn) tappar ni mig nu gör det inget, då har ni bara en mindre att ta hand om. Tragiskt..
Lördags kvällen var i alla fall väldigt lyckad. Elsa bjöd på förfest i sitt ljuva hem. Det var skoj, sen vidare till Harrys där jag måste erkänna att jag inte i nuläget inte kan säga riiktigt vad som hände. Jag hade kul i ala fall, det är huvudsaken. Senare delen av natten var myspysig.
Den här dagen har spenderats på elins mammas fina soldäck vilket har resulterat i att delar av min kropp har intagit en något rödskimrande ton. Nu i kväll har vi ätit och myst på terassen. Jag gillar terassen.
    Något jag där i mot inte gillar är att jag i dag fick ett virus på datorn. Helt plötsligt utan att jag ens befann mig vid datorn eller att jag ens var inloggad som online på msn fick jag ett mess av Augusta - din msn skickar konstiga saker till mig. Eh något konfundersam frågade jag vad den skrev. På min dator syntes nämligen inga tecken av att en konversation med någon ens skulle ha ägt rum.. Så jag stängde ner datorn och åkte i väg. Fick senare svar av Augusta att min msn som helt verkar ha levt sitt egna liv skrivit, Du och jag. Jag är helt naken.
Herregud! I panik ringde jag i alla fall upp min datahändige bror och frågade vad jag skulle ta mig till. Han skulle fixa det sa han.
Hm ja så nu hoppas jag bara att ingen annan råkat ut för att min msn snuskat sig..haha
Kan då endast lugna er med att viruset nu är borttaget från datorn och att min msn nu förhoppningsvis ska nöja sig med att ha konversationer med folk när jag är med.

Ledig i morgon med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback