Ge mig en stor sol, tack.

I går spenderades en hel del tid nere på salongen, klippte Andres,
Papps och Emma. Dem verkar nöjda, så det gick nog bra.
Efter timmarna där gick jag hem till Elin och tillsammans med de
andra tjejerna traskade vi bort till Med eller Utan för en välförtjänad baguette.
Efter det blev det Allsång på Skansen, prat och en hel del röda rallybilar.

I dag har jag lyckan att jobba kväll för en gång skull. Annars verkar
schemaläggaren på mitt jobb jävlas med mig och sätta upp mig
på alla 7-16 turer som existerar. Jag som fullständigt hatar mornar..
Men i dag blir det alltså 12.15 - 20.15. Sen är det bara torsdag
och fredag kvar. Efter det dyker minnsann den mycket efterlängtade
lediga helgen upp = ) Och jag ska gå ut =D

Nu blir det duschen.

Kommentarer
Postat av: Emma

ska du ut i helgen?

2007-07-04 @ 12:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback