Torsdag

Det är tragiskt när man räknar sommaren i lediga-dagar-från-jobbet-dagar,
då blir liksom sommaren så mycket kortare än vad den egentligen är..
Är ledig i dag i alla fall så nu har min sommar blivit en dag längre.
Nu kommer en sådan där tjatig jobbhelg. Som tur är jobbar jag dag lördag
och kväll söndag. Lördag kväll är jag alltså ledig så kanske är det någon som
vill hitta på något skoj med mig då?
Ja annars så har jag enormt dåligt med pengar nu och enormt stort behov av en
förnyad garderob. Ge mig en miljon och jag spenderar den utan problem på en timme.
Så stort är behovet, skulle raffsa åt mig allt jag såg bara för att, något skulle väl i alla fall passa:)
I kväll är bounce på tv det bara måste ses.

Om emma o jamina kunde pallra sig hemåt så skulle det vara bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback