Update

Jag har blivit så dålig på att uppdatera här, nu får fan ta och skärpa mig.

Den här helgen har enbart bestått av jobb. Typiskt verkligen eftersom det
var den av mig mycket omtyckta lönehelgen. Men ingen utgång erbjöds
eftersom det på mitt schema stod två stora A..sju- sexton...
Kändes aningens bittert, men vad gör man. Är ju schemalagd nästa lönehelg
med..samma turer. Ska försöka byta bort dem redan nu.. Jag ska bannemig ut då.
 
Emmas nya lägenhet är förövrigt hur fin och mysig som helst. Fin utsikt har hon med.
O jag vill bo i grannhuset mittemot, värsta fina takvåningarna verkar det vara där:)
Jag ska vara med emma i hennes lägenhet varje dag, så hon aldrig känner sig ensam <3

Idag ska jag klippa av mina slitna toppar. Sofieloffan får det stora ansvaret=)
I morrn ska jag vara på salongen hela dagen och klippa. Verkar som att jag har en plats
ledig så om någon är sugen på att bli klippt någongång under dagen i morgon så ring mig bara:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback