We dont pray for the weekend..eller jo!

Nu är det bara i morgon kvar sen är jag minsann ledig, lördag,
söndag och måndag:). Linda och jag har slutit en pakt och
ska jobba i hop i morrn, allt blir så mycket lättare då:)
Dessutom kommer Lovisa skrattlisa jobba samma pass som jag
så dagen kommer förhoppningsvis att springa i väg lite snabbt:)


På lördag ska emma ha inflyttningsfest och det verkar som
att hela tjejligan kommer finnas på plats=)  Ser verkligen fram emot det,
först en matbit, sedan alkoholintag och efter det blir det bestämt Harrybarry =)


--------------
Närhet tack.

Kommentarer
Postat av: emma

nej det tyckte jag inte och dessutom så var det inte min kamera som bilderna är tagna med... det är CL:s försäljningschef! han kanske tyckte att han var läcker??

2007-07-05 @ 21:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback