6 juni

Skönt med en dag ledigt så här mitt i veckan:)
Tog till vara på det genom att tillsammans med mina vänner spänndera några timmar i solen, gå en promenix till maxi, åka till ÖoB, cyckla i varamon, njuta av solen på Louises balkong och det bästa av allt spendera några soliga sommarkvälls timmar på sjövik med Elsa, Louise, Ida, emma och Linda. Jag älskar sommaren, det är då man är så där lagom fri.

I går var vår klass plus andra klassen i Norrköping på skolresa:)  Vi blev bjudna på asgod glass av lärarna från halvars:) Måste blivit ett dyrt kalas, man fick ta precis vad man ville. Jag ville inte verka girig så jag tog bara två kulor men det fanns allt dem som slog på stort och köpte finfina glassar.
Vi gick även på en förhandsvisning av en utställning som ska sättas upp på arbetarmusseét. Verkligen bara en förhandstitt, var knappt något som var klart vilket var synd. Skulle verkligen vilja se den färdiga utställningen för jag tror verkligen den blir kanonbra.

I morgon är det städdag i skolan. Tjoho..känns inte värt att betala bensinpengar för att åka in till Linköping för det men. Jag har utvecklingsamtal och jag ser fram emot det. Är verkligen på krigsstigen gällande vissa punkter och jag bara måste få det sagt innan sommaren.
Sen är det bara fredagens avslutning kvar. Därefter sommarlov!

--------------
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback