Candyman

Bläk jobb i morrn igen, kunde ha varit ledig men tackade ja till en extra dag... Ger ju grymt med pengar eftersom det fortfarande räknas som storhelg..:) Jobbade åtta timmar och femton minuter i fredags och jobbar sex timmar och femton minuter i morgon --> ger 1272 spänn extra, utöver den vanliga lönen:) Lätt värt pengarna. Midsommar spelar inte mig någon roll ändå, bara en onödig högtid som jag nästan aldrig firat.

Den här dagen har verkligen varit lugn. Sov länge och gjorde ingenting fram til fyra då louise dök upp. Vi gick till godishuset och köpte godis, gick hem till henne och titta på Finding Neverland, asbra film.
Nu ska jag bara vara slappis här hemma igen.



-----------
Om du var här då skulle jag ge dig allt det där.
Kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback