Dammtussar och skräppåsar

I dag har jag varit ledig och är det fram till lördag morgon klockan 7.00. Tre dagar! Hade varit ännu bättre om dessa dagar varit belägna från fredag och fram men..är ju schemalagd varannan helg hela sommaren.
Nästa helg blir alltså ledig:)


I förrgår var jag på Ikea och köpte en hylla. Jag gav ju bort mitt databord till brorsan eftersom jag aldrig använder den datorn. Tyvärr innebar det att alla mina grejer som stått i hyllorna där hamnade på golvet..
När den nya hyllan kom var jag tvungen att ta mig i kragen och storstäda mitt extremt smutsiga och stökiga rum. Det tog sin lilla tid men rensade ut lite i garderoben och bland andra onödiga småprylar också.
Nu känns rummet aningens frächare än tidigare.

Före:
  

Efter:
  

Badrummets förebild fick inte ens vara med eftersom det var en rent av pinsam katastrof...
Men nu skiner det där inne:)


---------------------------
Om jag kunde få lite mys, tack.

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAHAHAHAAA! nu kanske man vågar komma hem till dig då!

2007-06-28 @ 08:05:46
Postat av: Jessie

Vad snyggt det blev :D Svarar på din kommentar också: Japp, syrran sliter ute i kolmetorp :P Medan jag sover ist ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback