Terasseli tass

Efter en natt med smärre ångest över dagens jobbiga 7.00- 16.00 pass vaknade jag, tittade på schemat och insåg att jag inte alls skulle jobba den tiden, utan istället 7.15 - 14.00 (vilket i praktiken innebär 13.30 eftersom man skippar lunchen). Tjoho gissa om jag blev glad:D
I kväll blev det mat på terassen med tjejerna, firade Louise som fyller 21 i dag:)

I morgonbitti ska emmeli och jag gå en powerwalk innan frullen. Jag har plötsligt kommit till s t o r insikt i hur Otränad jag är. Får man träningsvärk i låren efter att ha cyklat till jobbet fram och tillbaks två gånger är det något som inte riktigt stämmer..Nu ska det bli ändring på det punkt slut.


---------------------
Res inte i väg så där, jag saknar dig så mycket då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback