Hoppas

En ganska givande dag i skolan i dag faktiskt. Jag har färgat slingor på Pernilla och gjort en glanstoning och silverschampo tvätt på Sofie. Dassutom har jag själv fått en Nuklininpackning i mitt hår, äntligen.
Tror dessutom att jag har bestämt mig för att göra en toning i chapuchino 5.15 nästa gång vi har färg. Hade ju tänkt göra den när jag var hos min frissa och färga sist men eftersom det var en toning ville jag inte lägga ut så mycket pengar på den. Så jag tog en annan färg som är rätt lik istället. Men nu kan jag inte hålla mig längre för den chapuchinotonen är verkligen sååå fin. Strunt samma om det bara är en toning, nu ska den i.

Det b ä s t a av allt på hela dagen var att vår lärare Jenny kom fram till Sofie och mig med ett mycket glatt besked. Några gruskorn från den stora stenen föll till marken.
Hoppas verkligen att allt går i lås, vore perfekt=)



------------------------------------
Vädret är underbart. Vårjackan är framme. Fantastiskt.
Det enda som saknas nu är att höra Emma fälla Muminkommentaren:)

Kommentarer
Postat av: Emma

HHAHAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAAAAAAAAA! JAG TÄNKTE MUMINKOMMENTAREN IDAG!!! I HUVUDET!! jag tänkte att jag skulle skriva det på MSN! HAHAHAHAHA! men nu säger jag väkl det här istället! - vid min svans, det är vår!

2007-03-13 @ 21:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback