Praktikplats

JAA! Vi fick fick praktikplatsen =D
Jenny kom med beskedet i dag, så lättande.Vi kommer få byta ut en kundpassdag i veckan till en heldag på salongen=) S antingen tisdagar eller fredagar kommer jag befinna mig här i stan istället för i Linköping.
Det känns SÅ bra. Den stora stenen föll.
Att ha en dag på en riktig salong kommer ge massor, vi kommer få en helt annan inblick i yrket. Det bästa av allt är att det öppnar dörrar till lärlingsåren. Även om jag kanske inte får just där så kommer jag alltid att ha den erfarenheten och förhoppningsvis en bra referens.
Hoho jag är gladast :)

-----------

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, Ida från den andra klassen här, undrar bara vart de är ni ska vara? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback