Söndag

Jag ogillar söndagar starkt. Allt känns så dovt och tråkig.
Dessutom är det mulet i dag, jag vill ha solsken jag.

I går blev det melodifestivals tittande hemma hos Louise. Det var trevligt och spännande. Bra vinnarlåt och en mycket bra och värdig andraplatstagare. Alla låtar var bra tycker jag eller hm ja man kan ju räkna bort Sanna Nielssen, Måns och Anna Book då kanske, men annars=)
Christian Luuk är dessutom världens bästa melodifestivals programledare. Helt och hållet min humor=)
I kväll är det Melodifestivalen 2007-dagen efter, det måste ses.
Jag är fortfarande hur avundsjuk som helst på Emma och hennes familj som var på plats i Globen i går. Gud vad kul det måste ha varit. Nu har Emma och jag klubbat att nästa år ska vi åka dit=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback